Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

Εδώ και καιρό ξεκίνησε ένα πολύ όμορφο παιχνίδι μεταξύ των blogger που λέγεται το παιχνίδι της Αγάπης.
Για να πάρεις μέρος στο παιχνίδι πρέπει να σε προσκαλέσει κάποιος και οι όροι είναι οι εξής:
1. να αναφέρεις αυτόν που σε προσκάλεσε,
2. να γράψεις 10 πράγματα που αγαπάς και
3. να προσκαλέσεις κι εσύ 10 bloggers για να παίξουν.

Εμένα με κάλεσε η φίλoς - blogger Wolfsoul και δεν μπορουσα να αρνηθω μια τετοια προσφορα!

Τα 10 πράγματα που αγαπώ:

1)τη θάλασσα
2)το αντίθετο φύλο
3)την περιπέτεια
4)την φαντασία
5)τους φίλους μου
6)την οικογένειά μου
7)τα έντονα συναισθήματα
8)τις εκπλήξεις
9)τα μακριά μαλλια (!)
10)τη Θεσσαλονικη

ΠΡΟΣΚΑΛΩ

Τον αναλυτικο Ιωνα

Τον Πιπερατο τον παιχνιδιαρη

τον ΕΓΩ

Τον Μargrave (!)

τον nihilio

τον Nick Cooze

τον  GIP

την ονειρεματα

και όποιον άλλο φίλο ή αναγνώστη θέλει να μοιραστεί μαζί μας τις αγάπες του.

4 σχόλια:

  1. Νεφελη ευχαριστω για την προσκληση αλλα τι πρεπει να κανω τωρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απλα θα αντιγραψεις τη δικια μου αναρτηση, γραφωντας τα 10 σου αγαπημενα πραγματα και θα καλεσεις και εσυ ατομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι είναι αυτό που με κάνει να αξίζω τούτο το θαυμαστικό?Φαίνομαι πολύ κακούλης για να κάνω re-post αγαπισιάρικα πράγματα? :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ε να μωρε... δεν φαινεται και πολυ του στυλ σου :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή