Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Άλλαξες πολύ, έγινες "γαματος"

Έχεις αλλάξει πάρα πολύ από εκείνο το γλυκό αθώο παιδάκι που ήσουν, έχεις γίνει πιο κοινωνικός, δεν νιώθεις τόσο μόνος όσο τότε στην εφηβεία, ή μήπως νιώθεις; Όχι, όχι μπορείς και οργανώνεις πράγματα τώρα και δεν είσαι αόρατος, ούτε αφελής βέβαια, και το νιώθεις και συ με μια δόση ευχαρίστησης. Κανείς δεν πρόκειται να σε κοροϊδέψει ξανά, ούτε να σε εκμεταλλευτεί, ξέρεις πλέον πως να υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου. Ούτε θα σε πληγώσουν γιατί ξέρεις τι να περιμένεις από τους ανθρώπους. Αλίμονο, αν προσπαθήσει κάποιος, η γλώσσα σου ξυράφι, έχεις γίνει και ετοιμόλογος, μπορείς "να την πεις" σε όλους, δεν νιώθεις χαρούμενος; Άντε γιατί πολύ καλός ήσουν πριν και δεν τους άξιζε, καιρός να αρχίζεις να επιδεικνύεις και συ κάποια χαρίσματά σου, η ταπεινοφροσύνη σε αδικούσε, έτσι δεν είναι; Έχεις και εσύ ανάγκη να γίνεις αγαπητός όπως όλοι, οι άλλοι οι βλάκες γιατί απολαμβάνουν τέτοια επιτυχία, σε πνίγει το δίκιο. Τώρα έχεις πολλούς φίλους που σε παρακαλάνε, εσύ δεν παρακαλείς κανέναν, επιτέλους έχεις το κύρος που σου αξίζει.

Άλλαξες πολύ αλλά... εμένα μ' άρεσε το αθώο και καλόκαρδο παιδάκι.

8 σχόλια:

  1. Ναι έχω αλλάξει πάρα πολύ από εκείνο το γλυκό αθώο παιδάκι που ήμουν, έχω γίνει πιο κοινωνικός, δεν νιώθω μόνος όσο τότε στην εφηβεία.

    Μπορώ και οργανώνω πράγματα τώρα και δεν είμαι αόρατος, ούτε αφελής βέβαια.

    Κανείς δεν πρόκειται να με κοροϊδέψει ξανά, ούτε να με εκμεταλλευτεί, ξέρω πλέον πως να υπερασπίζομαι τον εαυτό μου.

    Ούτε θα με πληγώσουν γιατί ξέρω τι να περιμένω από τους ανθρώπους.

    Αλίμονο, αν προσπαθήσει κάποιος, η γλώσσα μου ξυράφι, έχω γίνει και ετοιμόλογος, μπορώ "να την πω" σε όλους.

    Άντε γιατί πολύ καλός ήμουν πριν και δεν τους άξιζε, καιρός να αρχίζω να επιδεικνύω και εγω κάποια χαρίσματά μου, η ταπεινοφροσύνη με αδικούσε, έτσι δεν είναι;

    Έχω και εγώ ανάγκη να γίνω αγαπητός όπως όλοι, οι άλλοι οι βλάκες που απολαμβάνουν τέτοια επιτυχία, με πνίγει το δίκιο.

    Τώρα έχω πολλούς φίλους που με παρακαλάνε, εγώ δεν παρακαλώ κανέναν, επιτέλους έχω το κύρος που μου αξίζει.


    Άλλαξα πολύ, ναί.

    Αλλά... εσένα σ' άρεσε εκείνο το αθώο και καλόκαρδο παιδάκι. Σκασίλα μου!!!!

    χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ε αμα σκασιλα σου... τι να σου πω! :Ρ απλα ειναι κριμα πως η κοινωνια μας σκοτωνει τα ονειρα και μας αναγκαζει να "μεγαλωσουμε"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελπίζω να μην σε στεναχώρησε το "σκασίλα μου"

    Εννοούσα ότι όποιος "μεγαλώνει" εγκαταλείπει την αθωότητά του χωρίς να νοιάζεται αν οι γύρω του "πικραίνονται" από αυτό.

    Καλό Σαββατοκύριακο, Να περνάς καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χεχε το καταλαβα ;) καλο σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζω ότι αυτή σου η ανάρτηση και η δική μου με το συμβολικό παραμυθάκι, κάπου έχουν κοινά σημεία τελικά... καλό υπόλοιπο Κυριακής και μια ευχάριστη εβδομάδα Νεφέλη :-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ναι αυτο σκεφτηκα και εγω οτι διαβασα το παραμυθι σου! καλη μας εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλος για σενα η καλος για τους αλλους?
    Ιδου η απορια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλος για ολους! δεν ειναι μερικα ατομα ψυχουλες και μετα γινονται αλαζονες?αυτο εννοω. οταν γινεσαι απομακρος και ψυχρος με τη σειρα σου, γιατι εχουν φροντισει να σου σκοτωσουν την αθωοτητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή